1.hush hush 2.crescendo

TjaTja!!
Igår hade jag gäster som jag skrev innan att jag skulle ha. Det blev skitkul. :D Men efter en dag med Lakis,Giannis och Melina så kan jag bara säga att man är jävligt trött! Haha x)
Idag ska jag nog bara slappa! Jag ska kolla på One Tree Hill som börjar nu igen,kl 18.00 på femman tror jag :D Woho äntligen! Sen så ska jag kolla på No Ordinary Family som börjar kl 20.00 på femman =) ( fast jag har typ redan sett alla avsnitt av båda serierna...menmen).

Imorgon ska jag och systrarna in till kista,möta upp mamma efter jobbet där,och sen titta på mobiler :) Yes,finally! Och jag,lilla bokbörden,ska oxå kolla på böcker,hehe(a). Jag har boken Fallen ängel(Hush Hush,heter den på engelska) men jag vill ha uppföljaren som heter Crescendo,som betyder växande på portugisiska,men jag har ingen aning vad den heter på svenska.Men det ordnar sig nog ;) <3

1. Fallen ängel (Hush Hush)


2. Crescendo (vet ej vad den heter på svenska)



Det var allt,seeya! Love you guys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0