Tröjan från Thailand...

Tja!
Det var ett litet tag sen :P I torsdags fick jag min tröja av Nea,som hon köpt till mig när hon var i Thailand :) Jag hade på mig den i fredags,på dagen och på kvällen,när jag kom hem från Sara så kände jag att det kliade över hela ryggen och magen. -.- (Jag hade inte tvättat tröjan) så nu,en dag efter,så har jag fortfarande kliande prickar på ryggen och magen...suck! -.-
Aja idag så var jag och Juni på zumba,skit kul som vanligt :D Efter zumban så drog jag hem för att duscha och käka en snabbis sedan åkte jag och Juni till outlet,hon frågade efter prao och jag kollade mobiler. Wiiie! Jag har hittat en jag verkligen vill ha! :D Ska oxå beställa lite grejer från H&M,får lägga ut bilder sen,är för trött nu. God natt :) <3

Love you guys! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0