Skratt!!

Hello Hello!
Tja idag har jag fan haft skit kul med tjejerna..i skolan då X) vi har garvat så jävla mycket..ursäkta mina ord men kul hade vi...elr iaf jag. Vår "lärare" Elias kom på ett litet gay namn till vår klassföreståndare Mr.D ....hahha men jag föredrar Madam D xD nee nu är jag taskig...Madde och Nea låg på golvet i en hög och skrattade medans jag satt i ett hörn och garvade...och dom andra stod upp och skrattade tror jag..hahaha jag vette fan vad vi ens garva åt xD
Juuuste Madde dansade en ashet dans idag i skolan hoppas hon lägger ut den...så jävla värd attt se asso!! haha xD<33
Men nu måste jag plugga seeya! <3

Love you guys<33

Kommentarer
Postat av: Madde

Ofta du tror att jag kommer lägga ut videon :O Visst , jag brukar bjuda på mig själv , men att lägga ut videon.. ALDRIG!

2011-01-31 @ 16:32:09
URL: http://maeeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0