Blandat! :D

Hejsan!
Jag vet jag har inte skrivet på ett tag (shame on me) men jag har fullt upp :/ Jag ska försöka skriva oftare.
Jaja jag har försökt få bilderna från kiki(från nyårsafton) men...hon har inte svarat -.- Sååå ni får vänta lite till...

Idag kom min farmor hit :) Jag har även bakat kokosbollar,yum! hehe :P Imorgon kommer Thia Marika,Thio Sakis och deras barn Melina och Andreas.Thio Lazos,Thia Sofia kommer också med sina barn Lakis och Giannis,Jippi! Det kommer bli jätte roligt! :D Ska även komma ihåg att låna ut Twilight-böckerna till Sofia också! :D <3

Just nu sitter jag vid fb och lyssnar även på The moxy! :) Vill gå på deras show,but little me can´t :( ...because I´m in the wrong country...sigh! :( Jaja jag får vara glad att jag ändå kan lyssna på dom :)<3

Juste jag måste bara säga till er som gillar att läsa typ noveller om vampyrer,som jag hehe, så finns det en grymt bra bloggerska som skriver om en tjej som heter Kayla Collins,rekomenderar den! :D Läs bloggen här!

Ni får ha en bra kväll! Love you guys :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0