ZUUUUUUMBA!! X)

Idag har vi haft HA-dag(HemArbets-dag)Jag sov typ hela dagen och gjorde bara två uppgifter : spanska och engelska,det var allt jag behövde göra för att jag behövde gå på luciaträning så då fick man dra av lite skolarbeten :D (vi som ska vara med i luciatåget behövde vara i skolan i två timmar för att träna på dans och sång).Btw Lucia föreställningen är den måndagen den 13 december tror jag :P
Jag kom precis ut ur duschen efter att ha varit på ett zumba pass :D Det var GRYMT kul! ÄLSKAR DET! :D <3 Men vår zumba lärare ska ju sluta så det här var hennes sista gång :( Men hon hade också vår nya lärare där. Han är typ grek men jag skulle tro att han är svensk/grek. Juste han är gay också! :P Men väldigt bra på zumba och så är han jätte rolig x) Nu har jag typ inget mer att säga byebye <3

Love you guys! <33

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej!! Kan du inte lägga upp bilder eller lägga upp en vidio på hur du sminkar dig för det skulle vara kul att se hur du sminkar dig?!

Kram på dig!! :) <3

2010-11-26 @ 21:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0