Bam and Steve-o!

Hejhej,ledsen att jag inte hunnit skriva så mycket men jag har väldigt mycket i skolan den här veckan -.- aja igår i skolan så gjorde jag och tjejerna lite jackass-shit! x) Hehe kan nog inte berätta vad vi gjorde men...FY FAN vad det gjorde ont!!! x) menmen det var värt det. På kvällen hade jag och Juni shape. Jag fick faktiskt inte så mycket träningsvärk :D Juste sen när jag kom hem så pluggade jag i en halvtimme och sendan däckade jag..hahha det blev svart helt plötsligt x) Anyway,på lördag ska jag(Bam),Nea(chris pontius)Frida(Steve-o),Madde(Wee-man) och Sara(Preston) hem till Juni(Johnny Knoxville),hoppas på en awesome kväll som förra lördagen! Btw om jag inte skriver så mycket i veckan så vet ni att det är mycket plugg för mig<3

Bam (Brandon Cole Margera)

Steve-o (Stephen Gilchrist Glover)
Här har ni dom absolut snyggaste i världen.
Love you guys<3

Kommentarer
Postat av: M'§

Kolla gärna min blogg ;)

2010-12-21 @ 00:10:12
URL: http://barasandbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0