Plugg!

SHIT!! Lååååång dag! :P
Jag har typ pluggat heeeela dagen. Först so sedan matte och sen so igen! -.-´ Sedan var det tänkt att Frida,jag och juni skulle träffas eftersom vi ska intervjua folk om The beatles.Men alla vi tre hade det körit med plugg och ingen orkade egentligen filma men var tvungna att göra det. Jag träffade frida men inte en lång stund alls. Juni skulle äta när vi egentligen skulle träffas så vi höll på att frysa ihjäl! Därför gick vi hem till frida.Sen så tänkte vi: varför inte filma i morgon i skolan iställen?( eftersom alla som vi skulle intervjuva skulle ju vara där) Då ringde vi Juni och skulle säga att vi tänkte ställa in filmningen. Men hennes syster sa att Juni precis gått ut genom dörren.Så jag bad henne att stoppa Juni. Och det gjorde hon,hon sa också att vi ställde in. Då hörde man Juni skrika: säg åt dom att hänga sig själva och ta självmord!!!! xD HAHAHAH jag höll på att döööö av garv!! XD Hoppas du inte är sur på oss,Juni :)<3
Juste,kom på att det är första advent nästa vecka :O Hoppas det kommer snö! :D .....fast det får bara komma snö om jag inte blir mulad i skolan! xP Aja seeya! <3

Mig utanför Nathalies hus.
Love you guys<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0