Lite blandat

Kom hem för en liten stund sen från skolan,vi hade Lucia sista timmen. :P
Just nu lyssnar jag på The Pretty Reckless-Just to night. Grymma! Idag har Madde åkt till Göteborg :( så vi var bara fem tjejer i gänget,eller fyra för sara drog hem senare...Jag tror hon inte vill gå på sin kurs för att Jacob är där xD Jag tror det blir zumba ikväll! :D ÄLSKAR det!! Men om det är fullt och vi inte får plats så kommer vi antagligen gymma.
Jag saknar min kusin Nathalie!! Vi har inte träffats på ett tag men imorgon så träffar jag henne igen......och en annan viss person på min grekiska som jag...älskar *host!* Jahap då har jag inte så mycket mer att skriva.

En bild på mig och Nathalie




Love you guys! <3
Kommentera gärna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0