Taylor Momsen

Internet la av så jag har inte kunnat skriva på ett par dagar. Jaja, idag fick vi en SV-uppgift. Man ska hålla ett muntligt tal inför klassen om ett ämne (t.ex en kändis) man vill prata om. Man ska hålla antingen ett hyllningstal,informationstal eller ett tal om ett minne. Jag ska hålla ett informationstal om Taylor Momsen. Hon är med i bandet The Pretty Reckless (AWESOME), hon spelar Jenny Humphrey i Gossip Girl,har varit med i filmerna Grinchen-julen är stulen,spy kids och we were soldiers. Sen är hon också modell. Jag valde henne för att jag gillar henne och för hon har mycket i sitt liv som man kan berätta om! :P Juste såg att hon var på audition för Hannah Montana och var en av de tre kvarvarande, men rollen gick ju till Miley Cyrus. Anyway,jag har inte gjort så mycket än att tränat lite på gymmet. Imorgon blir det zumba elr gymmet!

Taylor Momsen


The Pretty Reckless



Love you guys!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0