Snea

Hellu! :)
Kom hem från grekiskan för en timma sen och ska snart äta kyckling och potatis klyftor i ugnen. :D
Igår var jag och Juni på zumba! Så jävla kul!!! LOVE it! Och tydligen gjorde Juni det också,för hon studsade runt,hoppade och log skit stort xP Men Maria vår zumba lärare ska sluta ha zumba klasser,iaf för den här terminen :( men det kommer en annan som hoppar in för henne...men den personen kommer nog inte vara lika bra som Maria för hon är BÄST! Idag hade vi No som vår sista lektion.Då skulle vi bygga någon konstig bil :P Jag och nea var i lag.Det gick fan skitbra....förutom att vår bil blev lite sne.Hehe. Men den är iaf liten och jätte söt.Den är inte färdig än men ändå.Jag tror vi ska måla den rosa :D Vi döpte den till Snea. :P Tyckte att det var ett bra namn =) Nu har jag inget mer att säga än hejdå! :P <3


Nea i skogen när vi skulle spela in en film xD

Älskar den där tröjan! :D

Love you guys<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Saknar dig :)

2010-11-19 @ 22:24:53
URL: http://maeeo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag saknar diiiig meee! <3

2010-11-20 @ 13:21:01
URL: http://tiffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0