Jobb :D

Helluuu!
Idag börja skolan igen -.-´ gaah!  trött som FAN på skolan! Jaja, Vi hade ANT-dag (Alkohol Narkotika Tobak).Vi kolla på film och snackade typ hela dagen sen vare grekiska en timma och sedan fick jag äntligen komma hem.
Det trokiga med att komma hem var att min stora syster skulle tillbaka till Luleå. :( Jag saknar henne redan. Men hon kommer tillbaka till julen :)
Jag fick dessutom ett jobb idag :D Jag ska jobba på Lindex i två veckor,so excited! :D ( vill bara nämna att det egentligen inte är ett riktigt jobb utan bara prao). Nu måste jag gå bort från datan för att min lilla syster klagar på att jag suttit för länge och att hon ska ha den. Bye Bye.


Love you guys!! :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0