Hilarious!

TJENARE! :P
Idag hade vi so-test/stort läxförhör :D Det gick asbra!!!Juste på lunch rasten skulle jag och Madde hem till mig en snabbis. Det var skitkallt eftersom det snöade. Så vi började skrika högt medans vi sprang hemmåt.Då gick det förbi en gammal tjej som blev fan skiträdd.Hon stod och gapade och stirrade på oss medans vi sprang förbi och skrek xD hahaha,höll på dööö av garv! XP Nu ska jag kolla på The Big Bang Theory...BAZINGA!!!! xD haha aja sen ska jag på shape(ett jobbigt träningspass) och sedan ska jag duscha,kolla på Desperate Housewifes och Couger Town :D JUSTE ni MÅSTE kolla på den här videon!!! http://www.paramore.net/video/leeds-dressing-room/  Det är fucking HALIROUS!!!!Kolla typ hela tiden på hayley(hon i rött hår). (ursäkta min dåliga humor..men men) jag vet ej hur man lägger upp videos så sorry :) HAH en lycklig men kall dag! :P


En bild på mig i snön xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0