GREY´S ANATOMY! :D

YES ! som rubriken säger så är det Grey´s Anatomy ikväll! :D
Idag på lunchrasten satt Juni och jag och sjöng grekiska låtar xP Eller ja,jag gjorde i all fall :P Juni sjöng något med fetta soppa xD haha.
Juste jag fick VG på det "stora läxförhöret" :D 
Imorgon är det HA-dag äntligen! :P Aja då börjar jag nio -.-´ för jag har luciaträning i typ två timmar. Men då behöver jag inte jobba så mycket hemma eftersom jag har det ist. :) När vi alla tjejer åt lunch idag bestämde vi oss för att kolla på bio i helgen. Först ska vi kolla på Jackass filmen 1 hemma hos Nea. Och senare på kvällen så tänkte vi kolla på bio :Jackass i 3D xD JACKASS HELG!! :D hahah aja nu ska jag plugga byebye<3




Love you guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0