Fredags mys!

Nu ska jag börja blogga igen! :D Det var länge sen!
Nu har jag börjat åttan och det är lite små stressigt! Mycket läxor och lååååånga dagar -.-´
Aja i helgen var jag på två halloween fester.På lördagen i fridas lokal med tjejerna och i söndags hos min vackra kusin Melissa Kiki Kiriaki Weimarsson som fyllde 10 år! :D
Nu är det fredag igen och Michaela min 20-åriga syster hälsar på. Hon pluggar i Luleå men kommer hem en gång i månaden och stannar en vecka.
Idag har jag varit hos Madde och Frida. Först möttes vi hos Madde och satt vid datan en stund. Sen drog vi till ica och köpte lite lunch och fikade. Sedan drog vi till Frida och kollade på film. (House of wax).Efter det drog jag hem och hjälpte min syster och mamma med att laga fyllda paprikor! Grymt gott! Anyway,nu sitter jag här vid datan och väntar på att maten ska bli klar. Sedan blir det fredags mys!! :D <3








Love you guys! <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Vafan har hänt med din blogg?! Vad har du gjort? :o <3

2010-11-05 @ 22:07:09
URL: http://fridaaxx.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag vet inte,jag sa ju att ni skulle hjälpa mig! xP

2010-11-06 @ 18:01:41
URL: http://tiffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0