DÅ ÄR DET SNART SKOLAVSLUTNING!!

Wooooo skolavslutning!!
Shit vad tidern går snabbt!
idag har jag varit med madde,nea,frida och juni.
Vi kollade på film hos juni : the hills have eyes 2(vi såg 1 igår fast då va nea inte med)
Den e såååååå vidrig!!! :O
Aja imorgon vet jag inte vad som händer efter skolavslutningen vi får väl se.
I helgen ska jag shoppa lite kläder,eftersom jag drar till Cypern om några dar,behöver 2 par shorts(jeans och mjukis) 1 kjol som går vid midjan,och hm ere något mer,ni får hjälpa! :D
Imorgon ska jag ha en röd/orange klänning som e V-ringad både fram och bak =)
Vad ska ni ha på er? (: ♥



vackra cypern,från min thias("moster"*pappas kusin*) hus =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0