Blandat med bilder <3

Fredag: Då var det svensk julafton i sollentuna hos kusinerna Jennifer och Victor. Vi kom hem till dom kl tre.(första gången i tid! :O) Då kollade vi på kalle anka,fast bara i typ fem minuter sedan tröttnade vi och gick till bordet för att prata. Efter en stund blev det mat. Skinka,ägg,rebensspjäll,potatis och mycket mer... Efter maten blev vi "barn" ganska trötta. Vi la oss i soffan för att titta på tv och somnade en stund! xD Sen kom den finska jultomten *Elias* :D Hahaha han var asskön! x) Då fick jag en massa julklappar : En klocka,smycken,ett linne,en skjorta,tre böcker,nagellack,två Bh:ar och trosor...hm tror det var allt. Men snart så ska jag oxå få en mobil :D Aja det var den dagen typ x)
Lördag: Då var det grekisk jul i Kungängen hos kusinerna Magdalena,Nathalie och Kiki. Vi kom dit vid fem....inte i tid.... x) Vi år vid sex och då åt vi ris,rebensspjäll,kött,tzatziki,köttbullar,potatis,sallad och mycket mer. Efter vi åt så spelade jag och Nathalie Halo...jag vet vi är lite nördiga,men vi är fan bäst på det! x) På kvällen så spelade jag,Kiki,Catherina,Michaela,Magdalena,thia Anna,thia Kerstin och thio Anders Med andra ord.Jag och Magdalena vann!! :D  Ett skit kul spel,men orkar inte förklara det,hehe men köp det! Det är ett bra sällskapspel! :D Jag och mina systrar sov även över. :) Jag och Nathalie gick och la oss tre och dom andra halv fem :)
Söndag: Har inte mycket att säga om denna dag....vi spelade typ bara Halo och BomberMan!(där kmr min låt ifrån- Safitari fillerilleri aasafitaraaari Safitari fillerilleri aasafitaraaariri!!!  xD Lite cp men kom den när jag var liten. Hahah omg minne! <33 Vi gick och la oss typ samma tid som dagen innan :)
Måndag:Då åkte jag,Kiki,Catherina och thio Anders till Bro-Simhall. Det var skitkul men några bajsungar var jävligt jobbiga och stoppade rutschkanan hela tiden! -.-´ Men vi hade kul ändå :) När vi kom hem åt vi middag,Hahaha omg kmr alltid minnas det här.Thio Anders tog fram feferoni (mild) och då frågade jag om han hade kvar en väldigtväldigt star paprika som jag hade ätit förr,och det hade han,så vi åt det.(GRYMT STARKT!!!) hahaha men sen började vi äta skitstarka saker som en sorts senap,chilli,salsa osv. OMFG vad vi skrek! Min kusin grät av att det brändes(men garvade samtidigt) Och min faster som kollade på fick nästan magkramp för att hon skrattade så mycket! xD När vi kom hem satte jag mig i sängen och började läsa. (Fallen ängel)
Tisdag: Då var jag hemma,kollade på film (rädda willy 2 och pirates of the caribbean) hjälpte även farmor att baka :)
Måndag: Har slappat,kollat på film,suttit vid datorn och bakat med farmor igen x)

Här har ni bilder från Fredagen:

Tomten

Jennifer och Tomten

Victor och tomten,en behövde pussa tomten på kinden därför garvar han så mycket xD

Michaela och Tomten

Jag och Tomten

Catherina och tomten. Catherina skrattar hon med x)

Jahap det var det, love you guys<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0