Madde gästbloggar :)

Hejsan svejsan ! Nu är det Alexandras kompis Madde som bloggar på hennes fina blogg :P Ni kan hitta mig på min blogg. Klicka här :P Idag så hade vi bara flex, No och matte. På flexen satt jag, Alice, Nea och Frida och pratade. Sen på No:n hade vi vikarie.  Och sen på matten så fikade och spelade min mattegrupp spel på datan. Men Alice grupp jobbade i böckerna :) Så nu klockan 12 slutade Alice för våran spanska är inställd och hon har ingen kurs på Torsdagar så hon slutar nu. Men jah har kurs så jag har håltimme i 2 timmar nu och sen ska jag gå tillbaka till skolan och ha kurs -.- Men nu ska jag låta Nea blogga på sin blogg innan hon drar till sitt språk , och när hon har gått så ska jag och Alice stanna här hos henne och chilla ! :P

Btw, fortsätt läs Alice blogg :) Den äger ju ? Eller hur ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0