F.A.I.L!!!!

Jag kommer inte att skriva så mycket idag men lite har jag att skriva iaf!
Idag på lunchrasten så lyssnade jag och mina kompisar på några låtar,som passade perfekt till att headbanga! Vilket vi gjorde...Jag gjorde så hårt att jag lyckades få whipplash!yeeeeii!  -.-' sen på kvällen hade jag zumba...det gick awesome(not!). Då..hahha..nån hade öppnat förnstret så jag skulle stänga men då lyckades jag välta ner en tjejs vattenflaska...som spillde sedan ut vattan på hennes mobil (a) sedan råka jag trampa väldigt hårt på en tjejs fot brevid mig -.- men jag tycker faktiskt hon förtjäna det för hon rev mig! xP hahha aja imorgon ska vi (Jag,Frida,Sara och Juni) till husbybadet! :P Så vi har bara svenska och so sedan drar vi dit! aja har inget mer att säga byebye<3

Love you guys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0