Helgen!

Hejsan
i fredags var jag med frida och en liten stund med patrizia och deniz på kvällen.
Vi var på klubben och runt skolan(och försökte få madde att komma men det hände aldrig.)
i lördags var jag hos min gudbror Lakis-han e 1 år-och var där tills tolv elr nått.
Det var jätte kul för att han har fått en lille brorsa som heter jannis.
På kvällen var jag mest me gigia-gorgia-och vi pratade om skolan,hår,smink,killar och twilight.
Vi tänkte ha en tjej kväll tsm =)
Igår var jag hos juni vi kollade mest på VMA på eftermiddagen men på kvällen åkte vi till kista och kollade på The ugle truth den var jätte bra,men som vanligt när vi kollar på bio får jag och juni skrattvärk :P
Aja nu blir det plugg! :(

seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0