Helgen!

jaha då var det söndag.
jag har inte gjort mycket i helgen.
Lakis(min gudbror) skulle komma men precis när dom skulle gå kom Lazos(lakis pappa) syrra.
Man kan ju inte precis be henne att dra så...det blev som det blev :/
För en liten stund sen drog catharina(miin syster) till min kusin kiki,som e överlycklig att se oss eftersom vi inte går i samma skola längre och att dom bor lite långt bort.
Aja kiki och  min morfar fyller år snart(jag kmr skriva lite mer om det sen) så stort grattis till dom i förskott!
Just nu kollar jag på bloggar,fb och lyssnar på musik :)
jag lyssnar på Paramore-Decod som e asgrym! x)
Efersom jag älskar twilight så mycket så kollar jag mest på två bloggar som handlar om det.
Ena e mest om Robert Pattinson och andra e om hela twilight,dom har jag på mina länkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0