the voice?

Hämskt asso.
I år var jag på the voice med min syster michaela,mina kusiner nathalie och magda och sen nathalies kompisar selma,emma och nicol.
Vi hade varit där i två timmar (så vid 22,00 ungefär.)
Då är den nån person som slänger en tårgasgranat mitt i folkmassan.
Vi står åt sidan men i mitten,på tre trappsteg som var höga,bakom oss var det buskar och ett tält.
Jag,michaela och nathalie stod högst upp,magda och dom andra stod på första och andra trappstegen.
Hela folkmassan sprang åt olika håll så vi kollar bakom oss om vi kunde hoppa ner men det var högt så vi skulle kollar fram igen och då i samma sekund flyger jag framlänges och fasnar i buskarna och folk hoppar över mig.
Sen kollar jag åt höger efter nathalie då ser jag henne flyga in i tältet sen kollar jag åt vänster då ser jag michaela flyga ner i buskarna och fasna oxå.
Jag lyckades ta mig bort men ramlade och tappade skon och folktrampar på en,så jag tappar bort hela gruppen oxå.
Sen så drar emma,selma och nicol i mig och drar mig där ifrån.
Det brann i ögonen,munnen,näsan och halsen.
Efter ett tag hittade vi dom andra och åkte hem.
Det hämska var att jag tappade bort michaela min syster,och ja undrade om jag ens skulle hitta henne igen.
Men nu har jag bara lite ont i ryggen,nacken och benet. :/
Hämskt!!

Aja ses<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0