Creepa!

Jaha idag var det tredje dan i skolan,på so:n fick vi läxa till fredag men den e rätt enkel så..
Igår fick jag en ny mobil,när jag visade den för nathalie frågade hon om vi kunde byta mobiler för dan så jag sa visst.
Nu sitter jag och väntar på henne för vi ska oxå göra nått,vi fick sluta efter so:n(kl:11.25) idag för att våra lärare skulle på nåot möte.
Aja ville bra säga att Creepa vann From Gś to Gents!! wohoo!!

Creepa your the fucking winner!! :D

Gangster!

Gentelman!

                                                                       seeya!! 

                                                                                                                  Dance out!! Alice<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0